Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~falcrum | użytkownik

imię i nazwiskoKamil adresLegnica zarejestrowany01.07.2003 @04:13:58 ostatnio na stronie04.05.2017 @09:22:56



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypevanfalcrum Gadu-Gadu5305966
digarty21 komentarze283 posty na forum18 newsy1

komputer / sprzęt
i7920 4x3,0GHz HT, 6GB RAM, GeForce GTX260

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Empezja    17.04.2010 @23:33:45
hej :D
_______
...bo liczy się pomysł...

~orchidays    15.11.2008 @18:36:27
pozdrowionka.
_______
dorosłość to początek bezgwiezdnego nieba
i chmur które niczego nie przypominają... nawet waty cukrowej.kJ
http://www.jaworska.info
~orchidays    27.10.2008 @11:36:26
Jawor mocna miejscowość. popieram
i co jak mi tunel wyszedł???
_______
dorosłość to początek bezgwiezdnego nieba
i chmur które niczego nie przypominają... nawet waty cukrowej.kJ
http://www.jaworska.info
~jacoaf    06.01.2008 @21:00:28
swietne rysunki bo z JAWOR-A pozdrawiam
~Leto    05.10.2007 @13:46:29
dziekuje pozdrawiam,
padrdo interesujaca galeria,
cheers,
let A.
~crzysiek    28.08.2007 @13:34:02
Mam nadzieję że uda Ci się w końcu zrobić tę bitwę warhammera. Bardzo chciałbym to zobaczyć, tym bardziej że widzę jak rzeźbisz w 3d. Trzymam za to kciuki. Sam kiedyś próbowałem coś kombinować z 3d i nic mi nie wychodziło Więc wiem że łatwo nie jest. Pozdrawiam!!
~crzysiek    27.08.2007 @23:11:33
hehe, dzieki bardzo. Fajnie ze mnie tu w tym gąszczu znalazłeśJuż na uczelni mówiłem Ci że masz zaje**** digarty. A teraz je ocenię Niestety jutro bo teraz musze spadać. Pozdrawiam!!
~crzysiek    27.08.2007 @23:07:18
Witam Panie Kamilu!! :D
~tse60    19.04.2007 @10:23:38
dzięki, Kamil :D
_______
Andy Warhol powiedział kiedyś, że wszystko, co było możliwe w sztuce, zostało już wymyślone. Udowodnijmy, że tak nie jest.
Moja Strona Domowa http://www.tse60.com

~Pshemos    30.10.2006 @08:48:39
o widze ze stworzyles cos w klimatach kosmicznych zycze powodzenia
_______
One...Two...Three...Photography! - Anonymous
~Pshemos    29.10.2006 @09:23:27
dzieki
przy okazji bardzo ladne modele stworzyles w oparciu o warhamemka
_______
One...Two...Three...Photography! - Anonymous
~Gugsta    03.08.2006 @15:44:59
dobre arty u Ciebie mozna obejzec ....
_______
Janie jaja..... na miekko czy na twardo Jasniepanie....
...idioto podrapać............ lol
~tse60    08.06.2006 @22:54:12
Dzięki. Będę się starał Cię zadziwić marnym Brajsem. A maxa może kiedyś pomacam. Może w następnym wcieleniu
Pozdrowy.
_______
Andy Warhol powiedział kiedyś, że wszystko, co było możliwe w sztuce, zostało już wymyślone. Udowodnijmy, że tak nie jest.
Moja Strona Domowa http://www.tse60.com

~iCe    18.05.2006 @22:08:15
nie ma za co
~CzAk1    16.10.2005 @15:20:33
Staram się jak moge, bo w końcu trening czyni mistrza:D. Dzięki za wpis. Pozdrawiam
~CzAk1    13.10.2005 @14:37:35
No cóż co robić. Może kiedy indziej. Wasza pracka zdecydowanie była lepsza. Zresztą o ile wiem to dostaliście nominację
~falcrum    07.09.2005 @23:54:21
UPGRADZIK KOMPA!! teraz bede mogł coś naprawde ciekawego tworzyć
~PiescinskiPatryk    31.07.2005 @02:20:26
Widzę, że renderujesz VRayem. Znasz może jakiś renderer albo plugin który pozwalałby na szybki rendering cell shading? Chodzi mi o szybkość.
_______


^renllig    23.07.2005 @23:50:31
Dziekuje za tak mile slowa.. ciesze sie ze moja galeria sie spodobala
Pozdrawiam, Reni
_______
"Imagination is more important than knowledge"
~sic    20.07.2005 @12:35:32
pisałem już że masz fajnego ava? w każdym razie masz. taki Wayno Staticowy bym rzekł
~cyborg86    18.07.2005 @19:19:10
należało Ci się
_______
.
~enemy    15.06.2005 @11:42:55
nie ma za co "bracie" :D
~raspar    14.06.2005 @20:55:30
~kolegaalek    11.06.2005 @10:58:32
no prosze, to nie wiedziałem nawet A co z kx'em, zyje jeszcze? bo na max3d, ani słychu
_______
...
~Ashia    11.06.2005 @10:49:23
dziakuje ci serdecznie z atakie cieple slowa^^ pozdrawiam serdecznie^^
_______

1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt